مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:452020-12-25فرهنگي

تولید یک نمایش شورایی با محوریت «نفی ترور» در جشنواره تئاتر فجر


در نشست هم اندیشی دبیر جشنواره و مسئولان امور هنری زندان های استان تهران مقرر شد گروه تئاتر بازداشتگاه اوین نمایشی را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نشست هم اندیشی دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر و مدیران امور هنری در زندان های استان تهران به منظور تولید نمایشی برای حضور در بخش دیگرگونه های اجرایی جشنواره برگزار شد.

حسین مسافر آستانه دبیر و سامان خلیلیان مدیر بخش نمایش های خیابانی و دیگرگونه های اجرایی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با فرهاد درودگر مسئول امور هنری زندان های استان تهران و پارسا پولادوند کارشناس هنری بازداشتگاه اوین دیدار کردند.

این جلسه با محوریت تولید یک نمایش شورایی با محوریت موضوع ترور در آستانه سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و با توجه به بخش ویژه سرباز انقلاب در جشنواره امسال برگزار شد.

حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره سی و نهم تئاتر فجر با اشاره به حمایت خود از این همکاری مشترک عنوان کرد: تئاتر به عنوان مهمترین ابزار تعلیمی و تربیتی می تواند به مددجویان زندان ها کمک کند و قابلیت آن را دارد که تاثیر شگرفی بر بهبود وضعیت اقشار آسیب دیده اجتماعی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک نمایش شورایی با محوریت «نفی ترور» در جشنواره تئاتر فجر

تولید یک نمایش شورایی با محوریت «نفی ترور» در جشنواره تئاتر فجر