مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:352020-12-25پزشكي

تدوین توسعه همکاری های مرزی ایران و پاکستان با محوریت کنترل کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف توسعه همکاری های مرزی برای کنترل همه گیری کرونا، سند همکاری های مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان تدوین می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف توسعه همکاری های مرزی برای کنترل همه گیری کرونا، سند همکاری های مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان تدوین می شود.

دکتر سید مهدی طباطبایی در نشست مشترک مسئولین وزارت بهداشت دو کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان گفت: همه گیری جهانی کرونا به مرزهای جغرافیایی یک کشور محدود نمی شود و مبارزه با این همه گیری نیزعلاوه بر ابعاد، فردی، خانوادگی و سازمانی، جنبه های ملِّی و بین المللی نیز دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مسئولیت بین المللی در قبال سلامت انسان ها را یک واقعیت انکار ناپذیر عنوان کرد و خواستار پایبندی همه کشورها به این مسئولیت ها و تعهدات شد.

وی با اعلام این موضوع که کشور جمهوری اسلامی ایران از سال 2012 میلادی متعهد به اجرای قوانین بهداشتی بین المللی گردیده است گفت: در راستای اجرای این قوانین، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تقویت زیر ساخت ها و نیز تامین نیروی انسانی لازم نسبت به ارائه مطلوب خدمات برای مسافرین ورودی و خروجی در پست مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین توسعه همکاری های مرزی ایران و پاکستان با محوریت کنترل کرونا

تدوین توسعه همکاری های مرزی ایران و پاکستان با محوریت کنترل کرونا