مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:252020-12-25سياسي

پیکر مادر شهیدان «کارکوب زاده» به خاک سپرده شد


مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مادر «شهیدان کارکوب زاده» صبح جمعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

- قم- مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مادر شهیدان کارکوب زاده صبح جمعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تشییع و اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری بر پیکر مادر شهیدان کارکوب زاده صبح جمعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر وی، پیکر بانو زهرا کارکوب زاده از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر بر روی دوش مردم قدرشناس قم تشییع و در جوار شهدا آرام گرفت.

مادر شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب زاده چهارشنبه شب هفته جاری پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مادر شهیدان کارکوب زاده در سفر مقام معظم رهبری به استان قم با نوشتن شعری برای معظم له، سفر ایشان را طولانی تر نمود تا دیدار برای این والدین معظم شهید میسر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مادر شهیدان «کارکوب زاده» به خاک سپرده شد

پیکر مادر شهیدان «کارکوب زاده» به خاک سپرده شد