مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:302020-12-25اقتصادي

تسهیل امور اقتصادی مشاغل خرد شاهین شهر در تعامل با اتاق بازرگانی


رییس کمیسیون کارگروه مشاغل و کارآفرینی شورای اسلامی شاهین شهر از برگزاری سلسله نشست های صبحانه کارآفرینی مدیران و صاحبان مشاغل خرد و کارآفرینان این شهر با اتاق بازرگانی استان اصفهان خبرداد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون کارگروه مشاغل و کارآفرینی شورای اسلامی شاهین شهر از برگزاری سلسله نشست های صبحانه کارآفرینی مدیران و صاحبان مشاغل خرد و کارآفرینان این شهر با اتاق بازرگانی استان اصفهان خبرداد.

پرستو جهانگیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیر همه گیری کرونا بر معیشت شهروندان و چرخه اقتصاد جامعه، اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها در راستای کنترل و مهار این ویروس، کمیسیون اشتغال و کارآفرینی شورای شهر شاهین شهر با رویکرد حمایت از اقشار آسیب دیده مشاغل خرد اقدام به شناسایی فعالان این عرصه و بررسی میزان آسیب و چالش های به وجود آمده در فعالیت اقتصادی آنان کرد.

وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال و کارآفرینی دو رویکرد اساسی در حوزه فردی و اقتصادی مشاغل دنبال می کند، افزود: بخشی از کارآفرینان و مشاغل خرد جامعه را کارگاه های تولیدی خانگی، نظیر؛ کارگاه های خیاطی و کارگاه های خانگی و صنعتی مانند تولید منسوجات دستی و صنایع سنتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل امور اقتصادی مشاغل خرد شاهین شهر در تعامل با اتاق بازرگانی

تسهیل امور اقتصادی مشاغل خرد شاهین شهر در تعامل با اتاق بازرگانی