مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:002020-12-25حوادث

آغاز رسیدگی به پرونده شهادت مرزبان گلستانی/ 9 نفر دستگیر شدند


رسیدگی به پرونده مرزبان گلستانی که در درگیری با اراذل و اوباش کرند به شهادت رسید، آغاز شده و ضارب و همدستانش هم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بامداد جمعه خبر شهادت یکی از مرزبانان گلستان منتشر شد.

سروان نبی الله خطیری ، فرمانده گروهان مرزی کرند از مرزبانان غیور هنگ مرزی اترک استان گلستان حین گشت زنی در سطح حوزه در راستای ماموریت قرارگاه عملیاتی مبارزه با اراذل و اوباش به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی گلستان در این خصوص گفت: این مرزبان گلستانی در راستای اجرای دستور قضایی مبنی بر دستگیری یکی از اراذل و اوباش، طی درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی به وسیله سلاح سرد مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دو سرباز وظیفه هم مجروح شدند.

سرهنگ بهزاد ابراهیمی با بیان اینکه تعدادی از متهمان با استفاده از تاریکی هوا فرار کرده بودند، افزود: با تلاش مرزبانان، تاکنون متهم اصلی و تعداد هشت نفر از افرادی که در درگیری حضور داشتند در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

ابراهیمی با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مجرمان و اراذل و اوباش گفت: در بین این افراد تعدادی از اراذل اوباش معروف حضور دارند که سابقه چندین دستگیری، درگیری و سرقت مسلحانه، نزاع و به مخاطره انداختن امنیت مردم، تیراندازی مستقیم به سمت شهروندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسیدگی به پرونده شهادت مرزبان گلستانی/ 9 نفر دستگیر شدند

آغاز رسیدگی به پرونده شهادت مرزبان گلستانی/ 9 نفر دستگیر شدند