مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:552020-12-25حوادث

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند


رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری عامل شهادت یک مرزبان در روستای کرند گنبدکاووس، از آغاز رسیدگی ویژه به این پرونده در دادگاه داشلی برون خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت یک مرزبان در روستای کرند گنبدکاووس، از آغاز رسیدگی ویژه به این پرونده در دادگاه داشلی برون خبرداد.

هادی هاشمیان با تشریح جزییات بیشتر از درگیری شب گذشته اشرار و اوباش در منطقه کرند، گفت: در پی گزارش اهالی منطقه مبنی بر توزیع مشروبات الکلی و موادمخدر در یک سفره خانه در روستای کرند، فرمانده هنگ مرزبانی همراه با دو سرباز وظیفه دیشب با دستور قضایی برای بررسی موضوع راهی محل می شوند.

وی افزود: پس از ورود مأموران برای بررسی موضوع گزارش، 9 نفر از اراذل و اوباش با مأموران درگیر و یکی از اراذل سابقه دار با ضربات چاقو مأموران را زخمی و فرار می کند.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: پس از انتقال زخمی ها به بیمارستان، فرمانده هنگ مرزبانی به شهادت رسید و حال سربازان خوب است.

هاشمیان ادامه داد: بلافاصله ضارب اصلی و همه اراذل و اوباش دستگیر شده اند و برای تکمیل تحقیقات فعلاً در آگاهی گنبدکاووس هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده از دیشب در دادگاه عمومی داشلی برون تشکیل و دستورهای قضایی لازم برای پیگیری صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند

رسیدگی ویژه به پرونده شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند