مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:452020-12-25اجتماعي

چهارمحال و بختیاری/ برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد


رف سبب شد تا راه ارتباطی 15 روستای دهستان موگویی، 12 روستای بخش بازفت و سه روستا در بخش دوآب صمصامی مسدود شود.

- فرماندار کوهرنگ گفت: بارش برف طی 48 ساعت گذشته راه ارتباطی 30 روستای این شهرستان را مسدود کرد و راهداران برای بازگشایی این محورها در تلاش هستند.

مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 48 ساعت گذشته بیش از 30 سانتی متر برف در شهر چلگرد و 60 سانتی متر برف در گردنه ها به ثبت رسید که با احتساب ارتفاع برف گذشته هم اینک ارتفاع برف در شهر چلگرد 55 سانتی متر و در گردنه ها بیش از یک متر است.

وی ادامه داد: این حجم برف سبب شد تا راه ارتباطی 15 روستای دهستان موگویی، 12 روستای بخش بازفت و سه روستا در بخش دوآب صمصامی مسدود شود.

زمانپور با اشاره به فعالیت هشت گروه راهداری در این شهرستان، تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران، کمبود تجهیزات و امکانات راهداری سبب شده تا عملیات برف روبی سرعت لازم را نداشته باشد که این کمبودها شناسایی و به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام شده است.

فرماندار کوهرنگ از امدادرسانی به 75 خودروی گرفتار در برف طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: سرنشینان این خودروها در راهدارخانه ها اسکان داده شدند اما با توجه به شیوع کرونا و احتمال سرایت این ویروس به راهداران از مردم تقاضا می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری/ برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد

چهارمحال و بختیاری/ برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد