مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:352020-12-25بين الملل

دور جدید اعتراضات ضد نژادپرستی بعد از قتل یک سیاهپوست دیگر در آمریکا


به دنبال کشته شدن یک مرد سیاهپوست غیرمسلح توسط پلیس آمریکا در شهر کلومبوس ایالت اوهایو که دومین مورد از چنین قتلی در ماه جاری میلادی بوده، موج جدیدی از اعتراضات ضد بی عدالتی نژادی و خشونت پلیس در این کشور به راه افتاد.

- به دنبال کشته شدن یک مرد سیاهپوست غیرمسلح توسط پلیس آمریکا در شهر کلومبوس ایالت اوهایو که دومین مورد از چنین قتلی در ماه جاری میلادی بوده، موج جدیدی از اعتراضات ضد بی عدالتی نژادی و خشونت پلیس در این کشور به راه افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارشها این مرد سیاهپوست 47 ساله به نام آندره موریس هیل دوشنبه شب گذشته زمانی که در گاراژ خانه ای بود هدف شلیک پیاپی گلوله از سوی یک افسر پلیس که برای بررسی یک حادثه جزیی به صحنه فراخوانده شده بود، قرار گرفت.

بر اساس تصاویر به دست آمده از دوربین نصب شده روی یونیفرم، چند ثانیه قبل از شلیک گلوله هیل به سمت این مامور پلیس می آمد در حالی که یک تلفن همراه در دست چپش بود و دست دیگرش نیز قابل مشاهده نبود.

توماس کویینلان، رییس پلیس کلومبوس روز پنجشنبه اعلام کرد، آدام کوی، افسر پلیس عامل این قتل را از بابت اتهام سوءرفتار جدی اخراج می کند.

هیل تبدیل به دومین سیاهپوست آمریکایی شده که عرض کمتر از سه هفته به دست پلیس در شهر کلومبوس در حالی که غیر مسلح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید اعتراضات ضد نژادپرستی بعد از قتل یک سیاهپوست دیگر در آمریکا

دور جدید اعتراضات ضد نژادپرستی بعد از قتل یک سیاهپوست دیگر در آمریکا