مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:252020-12-25سياسي

شرکت سامانه رأی گیری الکترونیکی «دامینین» از ترامپ شکایت می کند


مدیر اجرایی شرکت سامانه های رأی گیری الکترونیکی «دامینین» اعلام کرده است که قصد دارد از ترامپ و همپیمانان وی که اتهامات گسترده ای را در خصوص تقلب انتخاباتی مطرح کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت سامانه های رأی گیری دامینین که عرصه کننده نرم افزار و سخت افزار رأی دهی الکترونیک در کانادا و ایالات متحده است، قصد دارد علیه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دلیل دروغ پراکنی در خصوص تقلب رأی دهندگان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری 2020 آمریکا اقامه دعوی کند.

شبکه آمریکایی رییس جمهور منتخب آمریکا ثبت شده است.

جو بایدن در تاریخ 14 دسامبر (24 آذرماه) در مجمع گزینندگان آمریکا (الکترال کالج) بعنوان رییس جمهور منتخب ایالات متحده مورد تأیید قرار گرفت.

با این حال، ترامپ تاکنون نه تنها حاضر به پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان ماه) نشده است بلکه از هر تریبونی برای تکرار ادعای تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری کشورش استفاده می کند و تاکنون حدود 60 شکایت در دادگاههای آمریکا در خصوص تخلف انتخاباتی مطرح کرده است که هیچ یک از آنها تاکنون نتیجه ای در برنداشته است.

رییس جمهور آمریکا که روزهای پایانی خود در کاخ سفید را سپری می کند از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بارها در پیام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سامانه رأی گیری الکترونیکی «دامینین» از ترامپ شکایت می کند

شرکت سامانه رأی گیری الکترونیکی «دامینین» از ترامپ شکایت می کند