مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:152020-12-25اقتصادي

شکنجه آمار توسط دولت راستگویان برای کاهش قیمت مسکن+ویدئو


شکنجه آمار و اطلاعات بازار مسکن توسط متولیان وزارت راه و شهرسازی در طول 5 ماه گذشته این سوال مهم را مطرح می کند که چرا این وزارتخانه به این بازی های آماری خنده دار و بی فایده روی آورده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، انتشار آمار و اطلاعات دقیق از حوزه های اقتصادی نظیر بازار مسکن یکی از زیرساخت های اساسی فعالیت کارشناسان و پژوهش گران به حساب می آید و می تواند زمینه ارائه نقد سازنده و ارائه راهکار به منظور بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی را به همراه داشته باشد.

در همین راستا کم نیستند، دستگاه های اجرایی و دولتی که برای مثبت نشان دادن عملکرد خود، از ارائه آمار دقیق خوددرای کرده و نسبت به تغییر آمار و ارائه اطلاعات خاص به منظور جلوگیری از انتشار عملکرد نامتناسب دستگاه استفاده می کنند.

*ماجرای جلوگیری از انتشار آمار و اطلاعات بازار مسکن  در یکی از جدیدترین نمونه های ارائه تحلیل های نادرست، انتشار آمار و اطلاعات بازار مسکن پایتخت که از فرودین ماه سال 1389 در سایت : به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی دستور داده ام تا اطلاعات و آمار قیمت های بازار مسکن را منتشر نکند.

پس از انتشار دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر جلوگیری از ارائه آمار دقیق بازار مسکن پایتخت، موجی از انتقادات از سوی کارشناسان روانه وزارت راه و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکنجه آمار توسط دولت راستگویان برای کاهش قیمت مسکن+ویدئو

شکنجه آمار توسط دولت راستگویان برای کاهش قیمت مسکن+ویدئو