مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:002020-12-25سياسي

واگذاری 9 بنای تاریخی استان فارس با هدف احیا و بهره برداری


معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: فراخوان واگذاری احیا، مرمت و بهره برداری 9 بنای تاریخی در استان فارس اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خیاطیان افزود: به منظور استفاده از ظرفیت قانونی ماده 27، این وزارتخانه واگذاری احیا، مرمت و بهره برداری از بناهای تاریخی ثبت شده در فهرست میراث ملی را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این بناهای تاریخی به سرمایه گذارانی که صلاحیت آنها احراز شده و توان سرمایه گذاری، مرمت و احیای بناهای تاریخی را دارند، برای مدت معلوم و براساس قرارداد مشخص، واگذار می شود.

خیاطیان یادآور شد: در راستای این دستور کار وزارتخانه، 9 بنای تاریخی استان فارس پس از شناسایی در کمیته تعیین کاربری مورد بررسی قرار گرفتند و فراخوان واگذاری این 9 بنای تاریخی به منظور انتخاب سرمایه گذار مناسب اعلام شده است.

وی گفت: 9 بنای تاریخی اثنی عشر، تولایی، صالحی، برکت، علمدار، عطروش، عابدی، کازرونیان و منطقی نژاد، با کاربری موزه، گالری صنایع دستی و کافی شاپ در استان فارس به سرمایه گذاران دارای صلاحیت واگذار می شود.

خیاطیان ادامه داد: علاقه مندان شرکت در این فراخوان می توانند تا روز یکشنبه 14 دی ماه اسناد مورد نیاز را به صورت حضوری از اداره کل امور پشتیبانی وزارتخانه و یا به صورت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 9 بنای تاریخی استان فارس با هدف احیا و بهره برداری

واگذاری 9 بنای تاریخی استان فارس با هدف احیا و بهره برداری