مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:502020-12-25سياسي

آغاز مرحله کشوری جشنواره تلاوت های مجلسی


مرحله نهایی جشنواره تلاو ت های مجلسی با رقابت راه یافتگان به مرحله کشوری به صورت مجازی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله نهایی جشنواره تلاو ت های مجلسی با رقابت راه یافتگان به مرحله کشوری آغاز شد.

داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: پس از پایان مرحله استانی 37 قاری قرآن کریم موفق به راه یابی به مرحله کشوری جشنواره شدند که این افراد در قالب پنج گروه تقسیم و برای هرگروه یکی از قاریان صاحب مقام بین المللی به عنوان مربی انتخاب شد.

وی ادامه داد: این گروه بندی برای تمرین و آمادگی بیشتر قاریان جهت حضور در مرحله کشوری انجام شد که در نوع خود بی سابقه بود.

به این صورت راه یافتگان به مرحله کشوری طی حدود یک ماه زیر نظر یک استاد قرآن به تمرین پرداختند تا با آمادگی کامل در مرحله کشوری تلاوت کنند.

جعفری از برگزاری مرحله کشوری جشنواره به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا مرحله کشوری جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار می شود، به این صورت که تلاوت راه یافتگان به این مرحله ضبط و از طریق فضای مجازی به رأی گذاشته می شود به این صورت نفرات برتر انتخاب و این افراد باید در جشنواره فجر تلاوت که بهمن ماه برگزار می شود با هم رقابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله کشوری جشنواره تلاوت های مجلسی

آغاز مرحله کشوری جشنواره تلاوت های مجلسی