مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:252020-12-25ورزشي

برتری شاهرودی ها در رقابت های بدمینتون


دختران شاهرودی در رقابتی پرهیجان مقابل حریف مشهدی به برتری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، امروز آکادمی بدمینتون شاهرود شاهد مسابقه ای بین دو تیم شهرداری شاهرود و شهید فخار مشهد بود.

تیم بانوان شهرداری شاهرود با ترکیبی متشکل از پگاه کامرانی، الناز فیض منش، هاله همدانچی، شیما شالیان و آناهیتا باقری به مصاف تیم شهرالرضا رفت.

در آرنج اول، آناهیتا باقری بازیکن جوان و آینده دار شاهرودی که به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده بود، به مصاف شیوا پذیرفکار، بازیکن باتجربه مشهدی رفت ولی نتوانست در مقابل تکنیک های او خودی نشان دهد و دو سِت را واگذار کرد.

در رقابت دوم که تک نفره بود، پگاه کامرانی کاپیتان تیم و ملی پوش به راحتی و بدون هیچ فشاری دو سِت را از حریف گرفت و اولین چراغ تیم شهرداری را روشن کرد.

در بازی سوم که به صورت دوبل برگزار شد، هاله همدانچی در کنار شیما شالیان از شهرداری، مقابل مهرو روشنایی و فرحناز گلکمانی صف آرایی کردند که این آرنج تیم شاهرود نیز درخشید و توانست با یک بازی تکنیکی در دو سِت چراغ دوم را روشن کردند.

در بازی چهارم پگاه کامرانی و الناز فیض منش دو ملی پوش تیم شهرداری شاهرود در مقابل شیرین حسینی و فائقه بقائری حاضر شدند و توانستند با کسب پیروزی سوم برای شاهرود، تیم را برنده این رقابت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری شاهرودی ها در رقابت های بدمینتون

برتری شاهرودی ها در رقابت های بدمینتون