موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:002020-12-25بين الملل

وزیر دولت مستعفی یمن از رفتن به عربستان برای ادای سوگند سر باز زد


همزمان با اعلام کابینه ای که با فشار ریاض در جنوب یمن معرفی شد، یک منبع در دولت مستعفی یمن فاش کرد که یکی از وزرا، رفتن به عربستان سعودی برای ادای سوگند را نپذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در دولت مستعفی یمن در گفت و گو با شبکه آناتولی فاش کرد که حسین عبدالرحمن وزیر اداره محلی کابینه جدید دولت مستعفی یمن از رفتن به عربستان سعودی برای ادای سوگند در برابر عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی سر باز زده است.

منبع یادشده به آناتولی گزارش داد که یک هواپیمای خصوصی حدود ده وزیر را از قاهره، پایتخت مصر، برای ادای سوگند به محل اقامت عبدربه منصور هادی در ریاض برده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، در ادامه گفت: حسین عبدالرحمن وزیر اداره محلی از همراه شدن با همکارانش برای رفتن به ریاض امتناع ورزیده و تأکید کرده است که مراسم ادای سوگند باید در عدن برگزار شود .

رییس دولت مستعفی یمن، اخیرا، اسامی کابینه جدیدی را پس از گذشت نزدیک به یک سال از امضای توافق ریاض، با فشارهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده اعلام کرد.

در بیانیه دولت منصور هادی آمده بود که کابینه 24 نفری به طور مساوی بین یمنی های شمال و یمنی های جنوب تقسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دولت مستعفی یمن از رفتن به عربستان برای ادای سوگند سر باز زد

وزیر دولت مستعفی یمن از رفتن به عربستان برای ادای سوگند سر باز زد