مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 06:502020-12-25سياسي

ایران خانه امن تمام مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است


استاندار آذربایجان غربی در پیام تبریک فرارسیدن سال نو میلادی گفت: ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی شهریاری با صدور پیامی به مناسب فرارسیدن سال نو میلادی آورده است، فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد مسعود حضرت عیسی بن مریم (ع) را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض کرده، و در سال 2021 میلادی، برای همه عزیزان از پیشگاه خداوند باری تعالی، سلامتی و موفقیت خواهانم.

در بخشی از پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است، ایران خانه امن تمامی مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است و افتخار می کنیم همه خداپرستان و پیروان ادیان توحیدی با آزادی، همدلی و همراهی، در زیر چتر آسمان نیل گون آن در کنار تمامی برادران و خواهران هموطن نیک اندیش و صلح جو برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان تلاش می کنند.

با کمال مسرت و خوشبختی باید اذعان کنیم که استان آذربایجان غربی در دل ایران عزیز، چون رنگین کمانی زیبا به نماد همزیستی پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت، مذاهب و قومیت های مختلف شناخته می شود.

شهریاری در ادامه پیام خود آورده است، شکی نیست اگر بخواهیم جامعه ای آباد و بانشاط داشته باشیم نیازمند پیروی از آموزه های پیشوایان و پیام آوران الهی بخصوص خاتم پیامبران حضرت محمدمصط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خانه امن تمام مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است

ایران خانه امن تمام مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان است