مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 03:352020-12-25سياسي

«سردار» در محور جنبش رسانه ای جهان/ مخاطب حاج قاسم فقط ملی نیست


مجری ویژه برنامه نخستین یادواره رسانه ای مکتب سلیمانی، معتقد است حادثه ای مانند شهادت سردار سلیمانی، می تواند به عنوان محور برنامه سازی و جریان سازی در سطح بین الملل و برای مخاطب جهانی باشد.

- محمود گبرلو مجری ویژه برنامه نخستین یادواره رسانه ای مکتب سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این ویژه برنامه ها که در دی ماه روی آنتن شبکه شما می رود، اظهار کرد: برنامه هدهد به یکی از شاخه های اتاق اندیشه ورزی برنامه ها یا جشنواره ها و یادواره هایی تبدیل شده که در مجموعه رسانه ملی برگزار می شوند.

وی افزود: نخستین یادواره رسانه ای مکتب سلیمانی از ابتدای دی ماه با ارتباط تصویری مرکز خوزستان با مزار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان آغاز شده و تا 16 دی ماه سالروز شهادت سردار شهید علم الهدی ادامه دارد بر این اساس ویژه برنامه هدهد به مدت 10 شب با محوریت پوشش رویدادهای مختلف این یادواره روی آنتن شبکه شما می رود.

مجری برنامه هدهد گفت: این ویژه برنامه در گفتگو با صاحب نظران، اعضای شورای سیاست گذاری و هیات داوران و همچنین صاحبان آثار تلاش می کند جدیدترین اخبار یادواره و همچنین نحوه فعالیت هیات داوران را به اطلاع مخاطبان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار» در محور جنبش رسانه ای جهان/ مخاطب حاج قاسم فقط ملی نیست

«سردار» در محور جنبش رسانه ای جهان/ مخاطب حاج قاسم فقط ملی نیست