مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 21:402020-12-24اجتماعي

تداوم کولاک شدید در گردنه الماس خلخال


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: کولاک شدید در گردنه الماس همچنان ادامه دارد و مردم از سفر های غیرضرور پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، معروف خسروی در خصوص عملیات برف روبی محور خلخال به اسالم اظهار کرد: بارش برف که از صبح دم امروز آغاز شده در محور های کوهستانی موجب بروز کولاک شدید و اختلال در تردد شده است.

وی افزود: از بعدازظهر نیز به دفعات، محور خلخال به اسالم تیغ زنی و در بقیه محور ها نیز عملیات برف روبی و تیغ زنی انجام شده، ولی به رغم بارش سنگین برف، همچنان تلاش برای باز نگه داشتن محور های روستایی اصلی و بین شهری ادامه دارد.

نجات سرنشینان خودرو های گرفتار در کولاکرییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال از غافل گیری مسافران در محور خلخال به اسالم خبر داد و تشریح کرد: ده ها خودرو گرفتار در برف که به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، متوقف شده بودند به همت راهداران و امدادگران از کولاک شدید نجات یافتند.

خسروی از ادامه طرح زمستانی در محور های مواصلاتی خبر داد و گفت: مسافران و مترددین از شهرستان خلخال از سفر های غیرضرور پرهیز و در صورت تردد حتماً زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کولاک شدید در گردنه الماس خلخال

تداوم کولاک شدید در گردنه الماس خلخال