مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 20:202020-12-24سياسي

مجلس یازدهم به دنبال تصویب بودجه ای برای رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری است


نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم به دنبال تصویب بودجه ای برای رونق اقتصادی و نیز حل مشکل بیکاری در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل، شفافیت و ایجاد فضای رقابتی توام با انحصار زدایی را برای اصلاح ساختاری اقتصاد لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه نامتوازن موجب شده تا برای بخش هایی از کشور امکان توسعه فراهم نشود.

وی همچنین توسعه نامتقارن و نامتوازن را یکی از مهمترین مسائل اقتصادی ایران برشمرد و افزود: همین امر موجب شده که تصویر متفاوت و متضادی از توسعه مناطق مختلف کشور دیده شود.

نائب رییس مجلس شورای اسامی با اشاره به بروز مشکلاتی در کل کشور به علت توسعه نامتوازن و نامتقارن مناطق مختلف ایران، خواستار توجه به زنجیره تامین و تولید در عرصه اقتصادی شد و بیان کرد: مدیریت درست این زنجیره، موجب خلق ثروت و اشتغالزایی در کشور می شود.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به ارائه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت بیان کرد: مجلس یازدهم به دنبال تصویب بودجه ای برای رونق اقتصادی و نیز حل مشکل بیکاری در کشور است و امیدواریم با عزم جدی که در همکارانمان در مجلس داریم این امر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم به دنبال تصویب بودجه ای برای رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری است

مجلس یازدهم به دنبال تصویب بودجه ای برای رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری است