مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 20:052020-12-24سياسي

از سامانه سمجا و طرح اقدام راهبردی جوان گرایی رونمایی شد


اختتامیه چهارمین همایش گفتمان جوانان و توسعه پایدار شهری با رونمایی از سامانه سمجا و همچنین ارائه پیش نویس طرح اقدام راهبردی در راستای جوان گرایی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

- در اختتامیه چهارمین همایش گفتمان جوانان و توسعه پایدار شهری؛ از سامانه "سمجا" و طرح اقدام راهبردی جوان گرایی رونمایی شد ایسنا/اصفهان اختتامیه چهارمین همایش گفتمان جوانان و توسعه پایدار شهری با رونمایی از سامانه "سمجا" و همچنین ارائه پیش نویس طرح اقدام راهبردی در راستای جوان گرایی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

علی تقیان، دبیر شورای سیاست گذاری دبیرخانه گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این مراسم گفت: امشب و در اختتامیه چهارمین دوره گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در سالن کنفرانس کتابخانه میزبان 30 نفر از مدیران و مسئولان استانی، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، اعضا شورای شهر اصفهان و جوانان برتر استان بودیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا و اینکه نمی توانستیم از جوانان سایر استانها همانند روال گذشته میزبانی داشته باشیم، روز گذشته سوم دی ماه از طریق ویدئو کنفرانس برنامه ای اجرا شد و نقطه نظرات آنها در این حوزه شنیده و منجر به صدور بیانیه ای شد که در اختتامیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سامانه سمجا و طرح اقدام راهبردی جوان گرایی رونمایی شد

از سامانه سمجا و طرح اقدام راهبردی جوان گرایی رونمایی شد