مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 19:052020-12-24پزشكي

تجلیل از پرستاران خلخال/ تاکنون 60 درصد پرستاران به کرونا مبتلا شدند


ایمان رزمندگان باعث حضور آنان در خط مقدم جبهه بود و حضور پرستاران در سنگر خدمت به بیماران نیز از ایمان آنان سرچشمه می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی شامگاه امروز در همایش تجلیل از پرستاران اظهار کرد: ایمان رزمندگان باعث حضور آنان در خط مقدم جبهه بود و حضور پرستاران در سنگر خدمت به بیماران نیز از ایمان آنان سرچشمه می گیرد.

وی افزود: از اولین روزهای شیوع کرونا ، قرارگاه زیستی شهرستان خلخال تشکیل شده است.

رییس شورای سلامت شهرستان خلخال بیان داشت: با کمک خیرین توانستیم طی سه ماه در شرایط سخت تورم و نبود اقلام و اجناس در حوزه بهداشت و درمان، اقلام اساسی بیمارستان ها و مراکز درمانی را فراهم کنیم.

فرماندار خلخال گفت: ما برای استان گیلان شهرستان معین و استان معین هستیم و در مواقع خطر، تصمیم گیری، سخت و به مراتب دشوار می شود که با تصمیم عقلانی، اخلاقی و نوع دوستانه، محدودیت جابجایی و مسدودی مسیر را از سمت گیلان را  اجرا کردیم که در کاهش شیوع کرونا در شهرستان مؤثر بود.

تاکنون 60 درصد پرستاران به کرونا مبتلا شدند مدیر نظام پرستاری شهرستان خلخال نیز اظهار کرد: تعطیلی و شب و روز برای پرستاران در خدمت به مردم تفاوتی با روزهای عادی ندارد و آنان همواره در سنگر خدمت مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پرستاران خلخال/ تاکنون 60 درصد پرستاران به کرونا مبتلا شدند

تجلیل از پرستاران خلخال/ تاکنون 60 درصد پرستاران به کرونا مبتلا شدند