مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 18:402020-12-24سياسي

شیوه فعالیت دستگاه های اجرایی و کارکنان استان سمنان ابلاغ شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: با توجه به تغییر شرایط شهرستان های استان در زمینه شیوع ویروس کرونا شیوه فعالیت دستگاه های اجرایی و کارکنان ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه پنج شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت را اعلام شد، تاکید کرد: وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستان های سمنان و دامغان و نیز وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی برای سایر شهرستان ها سبب صدور بخش نامه جدید شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در هفته آتی از 6 دی ماه لغایت 12 دی ماه 99 منطبق با وضعیت جدید خواهد بود، تاکید کرد: فعالیت دستگاه های اجرایی استان در شهرهای با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه های اجرایی استان نیز تا 50 درصد تعیین می شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طی هفته ی آتی کلیه مأموریت های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر با 20 نفر مجاز است، گفت: حضور تمامی کارکنان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه فعالیت دستگاه های اجرایی و کارکنان استان سمنان ابلاغ شد

شیوه فعالیت دستگاه های اجرایی و کارکنان استان سمنان ابلاغ شد