مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 17:552020-12-24سياسي

خوزستان 70شهید مدافع حرم تقدیم کرده است


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان 70 شهید مدافع و 200 جانباز دفاع از حرم تقدیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خوزستان اظهارکرد: امیدوارم این برنامه در راستای اهداف سردار سلیمانی، مدافعان حرم و تحقق مکتب سلیمانی باشد.

وی افزود: بنا بر فرمایش زیبای مقام معظم رهبری مکتب سلیمانی، یک جامعیتی دارد که همه رهروان این راه، شهدای مدافع حرم و ادامه دهندگان این راه نیز مشمول این مکتب می شوند.

امیدواریم دست ما را هم بگیرند تا بتوانیم به این مسیر نورانی کمک کنیم و همچنان اهداف مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دنبال شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان بیش از 70 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و بیش از 200 نفر نیز در دفاع از حرم جانباز شده اند.

بخشی از این شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس بودند که بارها جانبازی را در جنگ تحمیلی تجربه کرده بودند و خدا خواست که زنده بمانند و دوباره در میدان دیگری آزمایش خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: علی رغم تمام محدودیت ها و غربت هایی که شهدای ما داشتند، خدا کمک کرد تا این جبهه، جبهه حق باشد و به نام جبهه مقاومت در دنیا مطرح شود و نهایتا سیدالشهدا و قافله سالار این کاروان یعنی سردار سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان 70شهید مدافع حرم تقدیم کرده است

خوزستان 70شهید مدافع حرم تقدیم کرده است