مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 17:202020-12-24سياسي

بم، نماد صبوری، امید و زندگی است


استاندارکرمان در پیامی به مناسبت پنجم دی ماه، هفدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم، با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان، بم را نماد صبوری، امید و زندگی خواند و بر توجه به درس آموخته های زلزله بم تاکید کرد.

- استاندارکرمان در پیامی در هفدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم؛ بم، نماد صبوری، امید و زندگی است ایسنا/کرمان استاندارکرمان در پیامی به مناسبت پنجم دی ماه، هفدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم، با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان، بم را نماد صبوری، امید و زندگی خواند و بر توجه به درس آموخته های زلزله بم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند استاندار کرمان در این پیام با بیان اینکه زلرله بامداد پنجم دی ماه 82 بم، از تلخ ترین حوادث کشور بود افزوده است: این زلزله دلخراش منجر به از دست دادن جمع کثیری از اهالی شهرستان بم و زخمی و مصدوم شدن جمعی از هموطنان شد.

استاندار کرمان در این پیام تصریح کرده است: این اتفاق ناگوار از خاطره و یادها بیرون نمی رود اما در میان این مصیبت جانکاه، مردم مقاوم و صبور بم ایستادند و با صبر و شکیبایی بر این مصیبت، تلاش کردند و مناطق زلزله زده را بازسازی نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم، نماد صبوری، امید و زندگی است

بم، نماد صبوری، امید و زندگی است