مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 16:402020-12-24دانش

آمادگی وزارت علوم برای تقویت پژوهشکده انار در فردوس


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وزارت علوم برای فعال شدن و تقویت پژوهشکده انار در شهرستان فردوس آمادگی دارد، - گفت: یک سوی این پژوهشکده فعالیت های علمی و سوی دیگر آن اتحادیه تولیدکنندگان انار است و آن ها نیز باید در کنار دانشگاه در این امر سرمایه گذاری کنند.

غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز 4 دی در بازدید از دانشکده فنی و مهندسی و مرکز رشد فردوس گفت: برای توسعه فناوری نیازمند مشارکت جوانان تحصیل کرده هستیم که مهم ترین آن ها حضور در بستر مراکز نوآوری و رشد، پردیس ها و پارک های علم و فناوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیمی با اشاره به راه اندازی مرکز هوانوردی عمومی در فردوس نیز گفت: باید این مرکز به عنوان محل تفریح برای جوانان تلقی شود تا از دیگر استان ها هم بتوانند در آن حضور شوند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در بازدید از دانشگاه بزرگمهر قاینات هم از تعداد کم اعضای هیاَت علمی و تجهیزات اندک کارگاه های این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: منطقه قاینات یک منطقه صنعتی است و ما نیز در دانشگاه باید یک نگاه ویژه به رشته های فنی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت علوم برای تقویت پژوهشکده انار در فردوس

آمادگی وزارت علوم برای تقویت پژوهشکده انار در فردوس