مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 15:452020-12-24اجتماعي

دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی


با تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه چهارم دی ماه تا پایان وقت جمعه دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی وضعیت آب و هوا قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه چهارم دی ماه تا پایان وقت جمعه دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی وضعیت آب و هوا قرار دارد.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مخاطره جوی در این وضعیت شامل بارش برف و باران، مه آلودگی، احتمال بارش تگرگ، وزش باد شدید همراه با طوفان لحظه ای و کولاک برف برای سراسر شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل خواهد بود.

وی افزود: کاهش دید افقی، اختلال در تردد و لغزندگی در جاده های مناطق کوهستانی به علت مه آلودگی، آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها، امکان آسیب به صنعت کشاورزی و دامی، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه های موقت از جمله اثرهای این وضعیت است.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: به شهروندان توصیه می شود، به واسطه پیش بینی بارش برف به خصوص ارتفاع بالاتر از 2500 متر با توجه به سرمای هوا، رطوبت، باد و دمای احساسی پایین از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از حریم رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی

دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی