مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:002020-12-24اقتصادي

اثبات پرونده های رباخواری مشکل است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر مطرح کرد: مشکلات اقتصادی و درآمدزایی مردم نقش بسزایی در افزایش میزان پرونده های ورودی به دادسرا داشته است.

- ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر مطرح کرد: مشکلات اقتصادی و درآمدزایی مردم نقش بسزایی در افزایش میزان پرونده های ورودی به دادسرا داشته است.

مسلم سلگی پنجشنبه 4 دی ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات بانک ها، قواعد بانکی و قرارداد هایی است که بین افراد منعقد می شود و از کار تخصصی دادسرا خارج است، افزود: محکومیت های مربوط به تاخیر در بازپرداخت این تسهیلات از طریق حقوقی پیگیری می شود.

وی اثبات را مهمترین مشکل در پرونده های ربا دانست و اظهار کرد: رسیدگی به پرونده های رباخواری با دادسرا است همانطور که در حال حاضر چندین پرونده در حال رسیدگی در این زمینه داریم اما مهمترین مشکل درباره پرونده های ربا این است که ما از هر طریقی برای اثبات ربوی بودن قرارداد یا هر نوع فعالیت دیگری ورود پیدا می کنیم، با ارائه مدارک، بار اثبات را برای دادسرا سخت می کنند.

سلگی با بیان اینکه در بسیاری از این پرونده ها، دادسرا به علت نداشتن ادله محکم نمی تواند ربوی بودن قرارداد را اثبات کند، تصریح کرد: وجود ارکان قضایی در دادگستری و دادگاه ها به منظور جلوگیری از بالا و پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات پرونده های رباخواری مشکل است

اثبات پرونده های رباخواری مشکل است