مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 13:302020-12-24اقتصادي

34طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران است


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت اتمام طرح های عمرانی طبق برنامه زمانبندی و تعیین تکلیف طرح های رها شده در کیش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین مظفری صبح امروز پنجشنبه چهارم دی در بازدید از روند اجرای طرح های بخش خصوصی در محور تمدن های کیش با اشاره به ویژگی های این مجموعه و تأثیر آن بر رونق سرمایه گذاری و گردشگری کیش گفت: محور تمدن های کیش طرح بسیار خوبی است که مطالعات اولیه آن نیز در دوره های مدیریت قبلی سازمان انجام شده و با ارائه بسته های سرمایه گذاری به بخش خصوصی در حال اجرا است.

وی با اعلام اینکه این مجموعه در قالب 40 بسته سرمایه گذاری طراحی شده است اظهار داشت: تا امروز تنها 4 بسته واگذارشده است و 34 بسته آماده واگذاری به سرمایه گذارانی است که با توان تجربی و مالی مناسب علاقمند به سرمایه گذاری در جزیره کیش هستند.

غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه روند فعالیت برخی سرمایه گذاران بخش خصوصی در محور تمدن ها کند بوده و چندان مطلوب نیست تصریح کرد: اصرار داریم عملیات اجرایی محور تمدن ها نیز همانند سایر بخش های جزیره کیش طبق برنامه زمانبندی باشد تا ضمن اجتناب از هدر رفت سرمایه ها زیبایی فضای شهری نیز خدشه دار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران است

34طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران است