مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:452020-12-24اقتصادي

استقبال سرمایه گذاران از مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در نیر


با مکانیزه شدن مزارع پرورش ماهی در شهرستان نیر که با استقبال سرمایه گذاران روبه رو شده، افزایش توان تولید را در این منطقه شاهد هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس شیلات شهرستان نیر گفت: با مکانیزه شدن مزارع پرورش ماهی در شهرستان نیر که با استقبال سرمایه گذاران روبه رو شده، افزایش توان تولید را در این منطقه شاهد هستیم.

نصر 4 دی ماه در جمع خبرنگاران به روش متنوع رهاسازی ماهیان در مزارع پرورش ماهی اشاره کرد و گفت: روش رهاسازی و برداشت لایه ای و همچنین رهاسازی ماهیان با اوزان مختلف را شاهد هستیم که در هر مرحله برداشت ماهی به سرعت و تولید تا دو برابر افزایش یافته و سورت بندی ماهیان برداشت شده نیز به راحتی انجام می شود.

وی به استفاده از روش های مکانیزه در تولید ماهیان به عنوان یک روش مدرن مدیریتی مزارع پرورش ماهی در سطح دنیا اشاره کرد و افزود: قطعا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، سعی بر این است تا تولید آبزیان با روش مکانیزه شکل متفاوتی گرفته و ارتقا تولید را شاهد باشیم.

رییس شیلات شهرستان نیر به استقبال سرمایه گذاران پرورش ماهی در شهرستان نیر برای پرورش آبزیان اشاره کرد و ادامه داد: با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی، پرورش ماهی در این شهرستان با روش مکانیزه و مدرن در حال انجام است به طوریکه 18 مرکز پرورش ماهی در شهرستان نیر سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سرمایه گذاران از مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در نیر

استقبال سرمایه گذاران از مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در نیر