مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:552020-12-24دانش

تشکیل خوشه های علمی حل مسائل مختلف کشور در دانشگاه ها


وزیر علوم از تشکیل خوشه های علمی حل مسائل مختلف کشور در دانشگاه و مراکز علمی کشور و ارسال نتایج نهایی این خوشه ها به دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم در جلسه 348 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی به تشکیل خوشه های علمی اقدام کرده و مسائل مختلف کشور را در گروه های مربوطه تجزیه و تحلیل کرده که جمع بندی آن را برای دولت ارسال کرده ایم.

در ادامه دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تجربه هیئت مذکور گفت: فضای همکاری و هم افزایی میان دانشگاهی از موارد مهمی است که هرچه بتوان در جهت افزایش همکاری ها با دولت و بخش بازار بطور عام معطوف شود ارزشمند است.

وی با تأکید بر اهمیت محسوس بودن نتایج تحقیقات افزود: مناسب است دستورالعمل های ابلاغ شده و نتایج پژوهش هیئت مذکور در اختیار همگان قرار گیرد.

دکتر عاملی ادامه داد: متأسفانه در طول تاریخ ایران آنچنان که لازم بوده است، دولت ها دانشگاه را نپذیرفته اند و امکان رفع مشکلات را در درون دانشگاه ها جستجو نکرده اند و این امر تبدیل به یک فرهنگ اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل خوشه های علمی حل مسائل مختلف کشور در دانشگاه ها

تشکیل خوشه های علمی حل مسائل مختلف کشور در دانشگاه ها