مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:202020-12-24سياسي

مسکن مهر ماهدشت فاقد زیرساخت های لازم است


مسکن مهر ماهدشت زیرساخت های مناسبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از حلقه دره، مسکن مهر ماهدشت، نهر سیاه جوی و محل احداث اردوگاه ماده 16 استان که روز پنجشنبه به اتفاق نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، صورت گرفت، اظهار کرد: پیرو مطالبات مردمی و بازدیدها و جلسات گذشته برای بررسی روند اجرای برنامه ها و حل مشکلات مردم در ماهدشت حضور یافتیم.

وی بیان کرد: این بازدید از مشکلات ماهدشت پیرو درخواست های مردمی انجام شد تا از نزدیک شاهد اقدامات برنامه ریزی شده جهت رفع موانع باشیم.

استاندار البرز ادامه داد: حلقه دره از سال ها پیش در این مکان ایجاد شده و روزانه به طور متوسط هزار و 400 تن زباله از سراسر استان در این محل به شیوه سنتی دفن می شود.

ساماندهی حلقه دره مطالبه ای بود که سال گذشته طرح کردیم شهبازی تصریح کرد: سال گذشته در تعاقب بازدیدهایی که داشتیم، مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نسبت به اقدام در خصوص حل این معضل بزرگ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حلقه دره مکانی برای تجمع حیوانات بلاصاحب شده است، خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد که شهرداری کرج مکان جدیدی برای دفن و بازیافت زباله ایجاد کند، از این رو برنامه ریزی شد تا با ایجاد فضای جدید، مشکلات دفن زباله کرج تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر ماهدشت فاقد زیرساخت های لازم است

مسکن مهر ماهدشت فاقد زیرساخت های لازم است