مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:202020-12-24دانش

زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه خوارزمی ، رحیمی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی برگزار شد ، - معاون پژوهشی وزارت علوم گفت:می بایست زیر ساخت لازم فراهم شود تا شرکت های دانش بنیان بتوانند خودشان را به بازار مصرف وصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه خوارزمی ، رحیمی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی برگزار شد ، گفت: بحث زنجیره تأمین در کشور ما موضوع بسیار مهمی است ما ضعف های مشخص و محسوسی را در زمینه زنجیره تأمین در کشور داریم.

وی افزود: به مدت پنج سال عضو صندوق تعاون نوآوری و شکوفایی کشور بوده و این صندوق بزرگترین صندوق تعاونی کشور می باشد که از شرکت های دانش بنیان حمایت مالی به عمل می آورد و هم اکنون حدود 6 هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و حدود 1700 شرکت در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری مستقر هستند.

رحیمی اضافه کرد: تجربه من در این مدت نشان داد که اکثر شرکت های دانش بنیان مشکل بازاریابی و بازار سازی داشتند و ما شرایطی را فراهم کردیم که تعدادی از این شرکت ها گرد هم جمع شدند و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم شود

زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم شود