مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:102020-12-24سياسي

توزیع 6000 بسته معیشتی سازمان اوقاف در طرح سردار سلیمانی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع 6000 بسته معیشتی از سوی این سازمان در قالب طرح سردار سلیمانی خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی در پایان سفر یک روزه خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان سمنان نیز از زمان شیوع کرونا تا کنون بالغ بر پنج میلیارد تومان در زمینه کمک به اسیب دیدگان و مقابله با کرونا هزینه شده است، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی در مجموع 6 هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود 300 هزار تومان بوده تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: توسعه زنجیره های تولید یکی از اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه است و در این زمینه تلاش خواهد شد با استفاده از شیوه های دانش بنیان این مهم را در مجموعه های اوقافی محقق سازیم.

وی با اشاره به هدف خود از سفر به استان سمنان، اضافه کرد: هدف این سفر بازدید از دو مجموعه زنجیره تولید بود که یکی در دامغان قرار دارد و مجموعه زراعت و دامپروری و باغداری تولید پسته هست که برای بهینه سازی آبیاری و توسعه زراعت در آن بحث شد و انشاالله پیشرفت خوبی خواهد داشت.

وی افزود: در این سفر از مجموعه دیگری که توانمندی زیادی دارد و احتمال مشارکت مجموعه اوقاف با آن زیاد است را هم بازدید کردیم و امیدواریم بتوانیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6000 بسته معیشتی سازمان اوقاف در طرح سردار سلیمانی

توزیع 6000 بسته معیشتی سازمان اوقاف در طرح سردار سلیمانی