مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:502020-12-24فرهنگي

اسکار 2021: برگزاری ترکیبی حضوری- آنلاین/ تاخیر دو ماه در اجرای مراسم


آمار تماشای تلویزیونی مراسم اسکار در سال های قبل کاهش یافته است اما همچنان پربحث ترین رویداد سرگرمی کره زمین به شمار می آید.

- آکادمی علوم و هنرهای سینما که مسئولیت اهدای اسکارها در مراسمی به همین نام را بر عهده دارد، در حال بررسی برگزاری یک مراسم حضوری دو ماه دیرتر از حد معمول است.

قرار است این مراسم در تاریخ 6 اردیبهشت 1400 یا 25 آوریل 2021 برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از بی بی سی ، این آکادمی از استیون سودبرگ یکی از کارگردانان برنده اسکار خواسته است تا با توجه به شیوع بیماری همه گیر کووید-19 این رویداد را بازتولید ، تهیه و کارگردانی کند.

آیا 93 مین مراسم آکادمی فیلم های اسکار در میانه شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا انتظار طرفدرانش را برآورده خواهد کرد؟ تصویری از اسکار پرزرق و برق 2007 به عنوان بزرگترین مراسم اهدای جوایز صنعت فیلم در جهان/ عکس: GETTY IMAGES پس از یک سال بردباری به دلیل مصائب کرونا، صنعت فیلم امیدوار است اسکار سال جاری به جای کم رنگ بودن، پر سر و صدا ظاهر شود و توجهات زیادی را به خود جلب کند.

استیون سودبرگ برنده اسکار بهترین کارگردانی در سال 2001- او این جایزه را برای فیلم قاچاق به دست آورد/ عکس: ALAMY اگرچه آمار تماشای تلویزیونی مراسم اسکار در سال های قبل کاهش یافته است اما همچنان پربحث ترین رویداد سرگرمی کره زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار 2021: برگزاری ترکیبی حضوری- آنلاین/ تاخیر دو ماه در اجرای مراسم

اسکار 2021: برگزاری ترکیبی حضوری- آنلاین/ تاخیر دو ماه در اجرای مراسم