مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:252020-12-24سياسي

مدیریت بهزیستی بر مهدهای کودک اشتباه بود/ مجلس معتقد به سیستم هدفمند تربیتی است


عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مهدهای کودک و پیش دبستان ها نباید از اول هم تحت پوشش بهزیستی قرار می گرفتند گفت: مجلس معتقد است که باید تربیت در اختیار یک سیستم و به صورت هدفمند و حساب شده برای اعمال نظارت بیشتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در برنامه سعادت آباد رادیو تهران اظهار داشت: از ابتدا برداشت اشتباه باعث شده تا مهدکودک ها و پیش دبستان ها تحت پوشش بهزیستی قرار گیرند.

وی افزود: گویا این نگاه تربیتی نبوده است و بیشتر به فکر پرورش فیزیولوژیک کودکان بوده اند که این موضوع دقیقا بر خلاف آموزه های دینی و علم روانشناسی نوین است که بر تربیت کودکان در 7 سال اول زندگی تاکید فراوان دارند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: شاید بار سنگینی که به دلیل کثرت دانش آموزان بر روی آموزش و پرورش بوده باعث شده تا مهدکودک ها تحت نظارت بهزیستی قرارگیرند اما در حال حاضر مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی معتقدند تربیت باید در اختیار یک سیستم و به صورت هدفمند و حساب شده باشد.

ویس کرمی تاکید کرد: اگر چه آموزش و پرورش ما دارای نقاط ضعفی است اما سپردن کودکان به بخش خصوصی با دید اقتصادی با معضلاتی همراه است؛ خردسالان بسیار تاثیرپذیر هستند و در برابر آنچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بهزیستی بر مهدهای کودک اشتباه بود/ مجلس معتقد به سیستم هدفمند تربیتی است

مدیریت بهزیستی بر مهدهای کودک اشتباه بود/ مجلس معتقد به سیستم هدفمند تربیتی است