مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:052020-12-24پزشكي

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از بیمارستان رحیمیان الوند


رییس بیمارستان رحیمیان الوند گفت: بیمارستان رحیمیان پس از ترخیص آخرین بیمار کرونایی با شستشو و گندزدایی کامل عاری از کرونا شد و آماده خدمات دهی به بیماران غیر کرونایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلیرضا خونساری رییس بیمارستان رحیمیان الوند از راه اندازی بخش اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه بیمارستان رحیمیان خبر داد و گفت: بیمارستان رحیمیان پس از ترخیص آخرین بیمار کرونا یی با شستشو و گندزدایی کامل عاری از کرونا شد و آماده خدمات دهی به بیماران غیر کرونایی است.

رییس بیمارستان رحیمیان گفت: از  اول دی 99، اولین بیمار غیرکرونایی پذیرش و بستری شد و این بیمارستان رسما کار خود را آغاز کرد .

وی افزود: هم اکنون بخش های ICU ، CCU، بخش داخلی زنان، بخش داخلی مردان و اطفال راه اندازی شده و آماده خدمات دهی به بیماران است.

خونساری در خصوص پذیرش بیماران کرونایی و تنفسی گفت: این بیماران پس از مراجعه به بیمارستان و معاینه اولیه، در صورت نیاز به بستری به بیمارستان های کرونای قزوین ارجاع داده می شوند.

گفتنی است که پس از گسترش شیوع بیماری کرونا در استان قزوین، بیمارستان رحیمیان البرز به منظور پذیرش بیماران کرونایی فعال شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از بیمارستان رحیمیان الوند

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از بیمارستان رحیمیان الوند