مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:102020-12-24سياسي

فراهم کردن زمینه های تولید به قیمت نابودی محیط زیست پذیرفتنی نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: رونق اقتصادی و توسعه ای نباید منجر به زوال انفال و سرمایه های ملی شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: رونق اقتصادی و توسعه ای نباید منجر به زوال انفال و سرمایه های ملی شود.

فریبا رضایی امروز چهارم دی ماه در دیدار با رییس کل دادگستری استان کردستان اظهار کرد: بحث توسعه کشور در اولویت برنامه کاری دولت و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست است اما این توسعه باید پایدار باشد تا مدیون نسل های آینده نباشیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و حساسیت ایشان در صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی؛ خاطرنشان کرد: اعمال قوانین و مقررات صریح و روشن محیط زیست در تمامی بخش های صنعتی، اقتصادی و توسعه ای باید وجود داشته باشد و نگاه ویژه دستگاه قضا و همکاری قضات در حفاظت از سرمایه های ملی بسیار حایز اهمیت است.

وی ضمن تقدیر از رعایت حقوق عامه در اجرای عدالت زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست با تبیین برنامه های عالمانه مسؤولین دادگستری در استان و شناخت و اشراف به زوایای حقوق محیط زیست و اعمال آن در تصمیمات قضایی؛ بیان کرد: امروزه نقش و جایگاه قوه قضاییه برای داشتن محیط زیست مطلوب غیر قابل انکار است و حمایت همه جانبه مراجع قضایی در حل مسائل زیست محیطی می تواند ما را در به سرانجام رساندن وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن زمینه های تولید به قیمت نابودی محیط زیست پذیرفتنی نیست

فراهم کردن زمینه های تولید به قیمت نابودی محیط زیست پذیرفتنی نیست