مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:102020-12-24سياسي

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد


با حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز از دقایقی پیش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این مراسم صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در گلزار شهدای اهواز در حال برگزاری است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم به تأسی از شهدای والامقام کربلا جان خود را فدا و تقدیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد افزود: این شهدای والامقام تقوای الهی را پیشه کردند و باید ضمن حفظ مقام و جایگاه آنان به این شهدای گران قدر ادای احترام کرد.

وی با تجلیل از شخصیت و رشادت های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این شهید والامقام در مسیر ولایت گام بر می داشت و در راه خدا ایثارگری کرد.

270 شهید خوزستانی همچنین فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان نیز در این مراسم گفت: استان خوزستان در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) 70 شهید و 200 جانباز را تقدیم کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: میزبان این کنگره پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای والامقام مدافع حرم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد