مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:452020-12-24فرهنگي

همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و موسسه فرهنگی «اکو»


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رییس موسسه فرهنگی «اکو» در دیدار با یکدیگر از تمایل دو مجموعه برای گسترش تعاملات و فعالیت های مشترک سخن گفتند.

- مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رییس موسسه فرهنگی اکو در دیدار با یکدیگر از تمایل دو مجموعه برای گسترش تعاملات و فعالیت های مشترک سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشسوت در دیدار با سرور بختی، رییس موسسه فرهنگی اکو با توضیحاتی درباره اعضای این موسسه اظهار کرد: اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت، هنرمندان رشته های مختلف در حوزه های ادبیات، نمایش و سینما، موسیقی، هنرهای زیبا و هنرهای سنتی و غیره هستند که بالای 60 سال سن دارند و گواهینامه درجه یک هنری را از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور دریافت کرده اند.

زبان هنر سیاستمداران را هم نزد خود می کشاند وی افزود: موسسه هنرمندان پیشکسوت نزدیک به هزار نفر عضو دارد، از مرحوم عزت الله انتظامی و علی نصریان گرفته تا مرحوم محمدرضا شجریان و شهرام ناظری که می توان گفت همه اعضا در واقع گل های سرسبد فرهنگ و هنر ایران بزرگ جزو این موسسه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و موسسه فرهنگی «اکو»

همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و موسسه فرهنگی «اکو»