مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:452020-12-24اقتصادي

شرط تبدیل تهران به شهر پیاده محور/بهسازی 1400 کیلومتر معبر پیاده راه


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تبدیل تهران به یک شهر پیاده محور، نیازمند اجرای 20 هزار کیلومتر طول پروژه احداث و بهسازی معابر پیاده راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی در همایش ملی بتن و زلزله ایران اظهارداشت: نباید گذاشت افزایش قیمت قیر و به تبع آن گران تر شدن پروژه های روسازی آسفالتی، سطح خدمت رسانی به شهروندان در شهرهای مختلف کشور را دچار رکود کند و باید منافع زیست محیطی، دوام و کیفیت بیشتر رویه های بتنی را مورد توجه قرار داد.

وی تأکید کرد: تغییر رویکرد پروژه های روسازی از آسفالت به بتن باید هرچه سریع تر در تهران و سایر کلانشهرها و شهرهای کشور پیگیری شود؛ امری که می تواند با نظارت نهادهایی همچون سازمان نظام مهندسی و همکاری ناظران این سازمان با شهرداری های کشور به نتیجه مطلوب برسد.

وی با ارائه جزییاتی از طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده راه و احداث مسیرهای دوچرخه در شهر تهران، استفاده گسترده از بتن درجا در طرح یادشده را نویدبخش توسعه استفاده از بتن در پروژه های احداث معابر دانست و با یادآوری اینکه شهر تهران نزدیک به 12 هزار کیلومتر طول معبر پیاده راه و حدود 8 هزار کیلومتر طول معبر فاقد پیاده راه دارد، خاطرنشان ساخت: تبدیل تهران به یک شهر پیاده محور، نیازمند اجرای 20 هزار کیلومتر طول پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تبدیل تهران به شهر پیاده محور/بهسازی 1400 کیلومتر معبر پیاده راه

شرط تبدیل تهران به شهر پیاده محور/بهسازی 1400 کیلومتر معبر پیاده راه