مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:002020-12-24سياسي

تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال زدنی در منطقه


فرمانده مرزبانی ناجا از تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال زدنی در منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدعلی گودرزی به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران، از یگان های تابعه گروهان مرزی سومار، نفت شهر جنوبی و شمالی هنگ مرزی سومار بازدید کرد.

در این سفرسردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا، از گردان ولایت ارتش تیپ 40 سراب مستقر در منطقه مرزی سومار بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در بین مرزداران، تعامل و هماهنگی را در تمامی بخش ها، لازمه ی پیشرفت دانست و اظهار کرد: با استعانت از پروردگار متعال و ولی نعمت مان امام رضا (ع) تلاشی جهادی در نیروهای مسلح آغاز شده است که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی افزود: با تلاش بی دریغ نیروهای مرزبانی جهت تعامل و همکاری با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شکل گیری دژی مستحکم تر از گذشته در مرزهای استان کرمانشاه، شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بازدید، از پاسگاه های (کانی شیخ، سومار مرزی، ژاله پناه و چقا حمام) در جمع مرزداران با دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلات مرزداران و شنیدن دغدغه های آنان بیان کرد: وظیفه ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال زدنی در منطقه

تعامل نیروهای مرزبانی و ارتش برای ایجاد امنیتی مثال زدنی در منطقه