مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:052020-12-24بين الملل

1000 شرکت اسراییلی مشارکت کننده در تجارت مرگ در دنیا با تولید و فروش سلاح


روزنامه القدس العربی از نقشی که صهیونیستها در تجارت مرگ در دنیا و ایجاد بی ثباتی در مناطق مختلف جهان، با تولید و فروش انواع تسلیحات مرگبار دارند، - پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، القدس العربی در مطلبی با عنوان هزار شرکت اسراییلی در تجارت مرگ در دنیا از طریق تولید سلاح مشارکت دارند ، آورده است: رژیم صهیونیستی در بسیاری از نزاع های بین المللی و منطقه ای به ویژه جنگ های داخلی از نزاع های کشورها و مردم یوگسلاوی سابق و کشورهای جدا شده از اتحاد شوروی سابق گرفته تا نزاع های کشورهای آسیایی و اقیانوس آرام مثل حملات دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا دخالت کرده است.

این رسانه می نویسد: معمولاً تجارت سلاح بین المللی از رسوایی ها خالی نیست.

طوری که تُجاری با ثروت های افسانه ای دیده می شوند که مشخص می شود با رهبران، پادشاهان و روسای جمهوری و شاهزادگانی همکاری می کنند که سودهای فراوانی را از معاملات سلاح به دست می آورند.

این معاملات هزینه های زیادی برای مردم به اسم توسعه و اولویت های واقعی دارند اما درباره رژیم صهیونیستی در برخی مواقع رسوایی ها به ابعاد سیاسی و مالی نزدیک می شود.

نقش ژنرال صهیونیست در دامن زدن به جنگ در سودان جنوبی القدس العربی آورده است: گزارش جدید مرکز فلسطینی پژوهش های اسراییلی مدار به معاملات فروش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 شرکت اسراییلی مشارکت کننده در تجارت مرگ در دنیا با تولید و فروش سلاح

1000 شرکت اسراییلی مشارکت کننده در تجارت مرگ در دنیا با تولید و فروش سلاح