مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:002020-12-24اقتصادي

بودجه 1400 ایرادات جدی دارد/ عمده منابع بودجه قابل تحقق نیست


بودجه سال 1400 ایرادات جدی دارد که باید طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گیرد.

- سید مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره لایحه بودجه سال 1400، اظهار داشت: بودجه ای که دولت به مجلس ارائه داده است، ابهامات زیادی از حیث تحقق منابع دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون طی جلسات متعدد لایحه بودجه سال 1400 را مورد بحث و بررسی قرار داد و کلیات آن در کمیسیون رأی آورد اما اینکه کمیسیون تلفیق و نمایندگان در صحن علنی چه تصمیمی درباره کلیات لایحه بودجه بگیرند، هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: دولت در لایحه بودجه سال آینده بودجه خوبی را برای حوزه های مختلف در نظر گرفته و حتی توجه زیادی به حوزه حمایتی و معیشتی شده است، اما مشخص است که بسیاری از منابع بودجه سال 1400 قابل تحقق نیست.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با این شرایط آیا کلیات لایحه بودجه در مجلس به تصویب می رسد یا خیر، گفت: تا زمانی که ابهامات تحقق منابع بودجه سال آینده رفع نشود، نمی توان درباره کلیات بودجه اظهار نظر کرد.

وی درباره وضعیت ارز در لایحه بودجه سال آینده، گفت: دولت، قیمت ارز را در لایحه بودجه سال آینده 11 هزار و 500 تومان در نظر گرفته است که ابهام جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 ایرادات جدی دارد/ عمده منابع بودجه قابل تحقق نیست

بودجه 1400 ایرادات جدی دارد/ عمده منابع بودجه قابل تحقق نیست