مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:402020-12-24دانش

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان


معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت و بدون آزمون در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت و بدون آزمون در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان خبر داد.

علیرضا نجفی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان می توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی و کاردانی مراجعه کنند.

ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و صرفا با سوابق تحصیلی افراد انجام می شود.

وی با بیان اینکه مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان نخستین موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی در استان است، تصریح کرد: اخذ شهریه به صورت اقساط، تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم، سرویس ایاب و ذهاب، خوابگاه خودگردان تحت نظارت وزارت علوم، آزمایشگاه های مجهز و کارگاه های تخصصی و سامانه آموزش مجازی (آموزش آنلاین و آفلاین) از جمله تسهیلات این موسسه است.

معاون آموزشی پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان با بیان اینکه علاقه مندان به تحصیل در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان

آغاز تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان