مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:202020-12-24اجتماعي

بسته شدن کامل مسیرهای ارتباطی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ


فرماندار کوهرنگ از بسته شدن مسیرهای ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی خبر داد و گفت: گردنه عسل کشان نیز هم چنان مسدود است و تردد در گردنه های کوهستانی به علت بارش سنگین برف و کولاک به سختی انجام می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ از بسته شدن مسیرهای ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی خبر داد و گفت: گردنه عسل کشان نیز هم چنان مسدود است و تردد در گردنه های کوهستانی به علت بارش سنگین برف و کولاک به سختی انجام می شود.

مرتضی زمانپور در گفت وگو با ایسنا از بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: در شبانه روز گذشته در این شهرستان 23 میلی متر باران و 15 سانتی متر برف جدید گزارش شده است، ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ 42 سانتی متر است.

فرماندار کوهرنگ افزود: در گردنه های کوهستانی ارتفاع برف جدید 40 سانتی متر است، همچنین با برف گذشته ارتفاع برف در گردنه ها به حدود یک متر می رسد، جاده های کوهستانی در این شهرستان بسیار لغزنده است و تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کولاک برف و مه شدید در گردنه چری، تاراز و شاه منصوری گزارش شده است، گفت: گردنه عسل کشان هم چنان مسدود است، رانندگان از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی کوهرنگ خودداری کنند، شب گذشته راهداران و جمعیت هلال احمر به 65


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن کامل مسیرهای ارتباطی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ

بسته شدن کامل مسیرهای ارتباطی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ