مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:052020-12-24سياسي

تولید محتوا در راستای شخصیت و زندگی زنان شهیده استان انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش تولید محتوا در خصوص زنان شهیده استان به عنوان الگوی عملی ایثار در فضای مجازی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد جمالی چهارشنبه شب در نخستین نشست ستاد استانی کنگره ملی پاسداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده افزود: بهره مندی از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و فرهنگی موجب ماندگاری و تأثیرگذاری بیش از پیش یک حرکت فرهنگی می شود.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که پس از توکل بر قدرت الهی، تربیت مادران شهدا موجب پیروزی ما در جنگ نابرابر با رژیم بعث عراق شد، گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی و آمار زنان شهیده، آزاده و جانباز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.

جمالی تصریح کرد: اگر امروز در جامعه موفقیتی می بینیم همه مرهون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران است و بدون شک در زندگی هر شهید و ایثارگری نقش یک زن چه به عنوان همسر و یا در قامت مادر شهید غیرقابل انکار است.

وی افزود: بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بهره گیری از فعالیت های فرهنگی، است و در این راستا باید از ظرفیت نخبگان در مراکز تصمیم ساز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا در راستای شخصیت و زندگی زنان شهیده استان انجام شود

تولید محتوا در راستای شخصیت و زندگی زنان شهیده استان انجام شود