مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 03:452020-12-24فرهنگي

«سمفا» هنوز انحصار را نشکسته است/ اطلاعاتی که ارشاد هم ندارد!


سیدعلی طباطبایی نژاد مدیر سامانه «گیشه 7» به عنوان یکی از سامانه های فروش بلیط تحت سامانه کلان سمفا تاکید کرد که سامانه سمفا هنوز انحصار در فرآیند اکران را نشکسته است.

- سیدعلی طباطبایی نژاد مدیر سامانه گیشه 7 به عنوان یکی از سامانه های فروش بلیط تحت سامانه کلان سمفا تاکید کرد که سامانه سمفا هنوز انحصار در فرآیند اکران را نشکسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیلی سینماها از اسفند سال گذشته همزمان شد با طرح سازمان سینمایی برای ایجاد و راه اندازی سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران به نام سمفا تا با ساماندهی سازوکار سابق فروش بلیت سینما، انحصار در این عرصه را بشکند و فرصت رقابت ایجاد کند.

اما عدم فرصت کافی برای تست و راه اندازی این سامانه و مورد آزمون و خطا قرار نگرفتن جدی آن موجب شد تا همزمان با بازگشایی موقت سینماها از ابتدای تیر 99، سینماداران و صاحبان آثار از برخی ایرادات و اشکالات فنی این سامانه در ارائه خدمات گله مند شده و روند گذشته فروش بلیت با اختلالاتی رو به رو شود.

سیدعلی طباطبایی نژاد مدیر سامانه گیشه 7 که تحت مالکیت مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: سمفا از ابتدای شکل گیری با انتخاب سازوکار فنی و برنامه نویسی خاص خود، به نوعی تجربه 10 ساله فروش بلیت سینما در ایران را کنار گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمفا» هنوز انحصار را نشکسته است/ اطلاعاتی که ارشاد هم ندارد!

«سمفا» هنوز انحصار را نشکسته است/ اطلاعاتی که ارشاد هم ندارد!