مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 02:552020-12-23حوادث

کشف مواد مخدر جاسازی شده در لباس نوزاد


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف جاسازی مواد مخدر در لباس نوزاد خبر داد و گفت: در همین راستا باند قاچاق خانوادگی مواد مخدر منهدم شد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس است و در این راستا طرح های مختلفی در قالب مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اماکن تفریحی از وجود فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی اطراف مدارس و محیط های آموزشی، مقابله جدی با کشت مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کنترل جدی محورهای مواصلاتی استان و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در عملیات های مشترک گفت: طی هفته اخیر یک باند قاچاق مواد مخدر خانگی کشف و منهدم شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا باند چهار نفره خانوادگی مواد مخدر با یک دستگاه سواری 405 شناسایی، دستگیر و از این متهمان هشت کیلو هرویین و سه کیلو ماده مخدر شیشه کشف کنند.

سردار جهانبخش همچنین از کشف 32 کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در زنجان خبر داد و گفت: پس از محرز شدن قاچاق مواد مخدر توسط شخصی که در قالب پوشش مسافرت خانوادگی، قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان را داشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر جاسازی شده در لباس نوزاد

کشف مواد مخدر جاسازی شده در لباس نوزاد