مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 22:352020-12-23ورزشي

بررسی 9 سال باشکوه سیمئونه در اتلتیکو؛ انقلاب ال چولو در طبقه کارگر+فیلم


9 سال پیش در چنین روزی، موفق ترین سرمربی تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید هدایت این باشگاه را برعهده گرفت و توانست روخی بلانکو را به یکی از برترین های دنیا بدل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 9 سال پیش در چنین روزی اتلتیکومادرید قراردادی با دیگو سیمئونه امضا کرد و دوران باشکوه این تیم به دستان ال چولو آغاز گردید.

مردی که با شور و حرارت در کنار زمین، کل ورزشگاه را به جهنمی برای حریفان بدل می کند در دوران بازیگری خود نیز یک گلادیاتور و مرد تنومند در میانه میدان بود.

او در دوران بازیگری خود در اتلتیکو، سویا، اینترمیلان و لاتزیو درخشان ظاهر شد و توانست جوایز و افتخارات زیادی را بدست آورد.

سیمئونه با تیم مادریدی به قهرمانی لالیگا و کوپادی ری در فصل 1995-96 رسید و در فصل 97-98 با اینترمیلان قهرمان لیگ اروپا شد.

در لاتزیو و تیم رویایی اسون گوران اریکسن در سال 1999، سیمئونه به 4 جام سری آ ایتالیا، قهرمان سوپرکاپ اروپا، قهرمان سوپرکاپ ایتالیا و جام حذفی ایتالیا دست یافت.

سیمئونه به یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال آرژانتین نیز بدل شد و توانست 2 بار قهرمان کوپا آمریکا در سال های 1991 و 1993 شود.

دوران مربیگری او با بازیگری اش تفاوتی نداشت و همانقدر متعصب و پرشور در کنار خط، تیمش را هدایت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 9 سال باشکوه سیمئونه در اتلتیکو؛ انقلاب ال چولو در طبقه کارگر+فیلم

بررسی 9 سال باشکوه سیمئونه در اتلتیکو؛ انقلاب ال چولو در طبقه کارگر+فیلم