مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 21:302020-12-23سياسي

بازگشت «شجریان» به نقشه تهران؛ آیا غائله پایان یافته است؟!


فروردین ماه سال گذشته خبر رسید که شورای شهر رای به نامگذاری معبری در تهران به نام شجریان داده است.

تصمیمی که عمر استاد به اجرایش قد نداد و هربار در خصوص چرایی معوق ماندن آن از اعضای شورای شهر پرسیده شد، - رویدادی که نه چندان زود، اما بالاخره رقم خورد و خیلی زود با حاشیه به صدر اخبار بازگشت.

حاشیه هایی که امروز قسمت دیگری از آن ها رونمایی شد، چراکه ساعتی بعد از اقدام شهرداری تهران برای بازگشت تابلو شجریان، فرماندار تهران در مصاحبه ای از غیرقانونی بودن این نامگذاری خبر داد و تاکید کرد که مصوبه ای از شورا در این خصوص به فرمانداری واصل نشده است.

این در حالی است که بر اساس قانون، کلیه مصوبات شورای شهر می بایست به تایید فرمانداری برسد و بر این اساس، اظهار نظر عیسی فرهادی، فرماندار تهران مبتنی بر قانون و تامل برانگیز است.

تامل برانگیز از این جهت که می بینیم چنین مصوبه ای به تایید فرمانداری نرسیده و سوای آن، به این نکته پی می بریم که فرمانداری تهران در همه این مدت که این طرح در دستور اجرا قرار داشته و حتی بعد از اجرایی شدنش، بر غیرقانونی بودن ماجرا تاکید نکرده و سکوت را ترجیح داده است.

نکته قابل تامل دیگر در این خصوص، تاکید فرماندار تهران بر وقوع دو تخلف در این ماجراست که اولی همان اجرای مصوبه بدون تایید فرمانداری است و دومی، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «شجریان» به نقشه تهران؛ آیا غائله پایان یافته است؟!

بازگشت «شجریان» به نقشه تهران؛ آیا غائله پایان یافته است؟!