مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 21:152020-12-23بين الملل

سازمان ملل از عفو عاملان قتل شهروندان عراقی انتقاد کرد


کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد از اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در عفو چهار تن از عناصر شرکت «بلک واتر» که به قتل 14 غیرنظامی در عراق محکوم شده بودند به شدت انتقاد کرد.

- کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد از اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در عفو چهار تن از عناصر شرکت بلک واتر که به قتل 14 غیرنظامی در عراق محکوم شده بودند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سازمان ملل متحد از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در عفو 4 تن از عناصر سابق شرکت امنیتی بلک واتر که به قتل 14 غیرنظامی در بغداد محکوم شده بودند، به شدت ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، مارتا هورتادو سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد، ایالات متحده را به پایبندی به مبارزه با فرار از مجازات نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی انسانی و نیز پایبندی به تعهدات خود برای پیگرد این جرائم فرا خواند.

وی افزود: این 4 نفر به اتهام قتل عمدی درجه یک، به احکامی بین 12 سال حبس و حبس ابد محکوم شده بودند و عفو آنان به فرار از مجازات منجر می شود و دیگران را تشویق می کند که در آینده دست به این جرائم بزنند.

گفتنی است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دستور عفو نظامیان آمریکایی را داده است که در ماجرای معروف به شرکت امنیتی بلک واتر در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل از عفو عاملان قتل شهروندان عراقی انتقاد کرد

سازمان ملل از عفو عاملان قتل شهروندان عراقی انتقاد کرد